Studijski program: MENADŽMENT U KULTURI I MEDIJIMA
Kompetencije koje se stiču na studijskom programu:
• kompetentnost analize, sinteze i predviđanja rešenja i posledica u oblasti upravljanja masmedijskih preduzeća, institucija i ustanova kulture;
• sposobnost istraživanja, predviđanja i rešavanja poslovnih problema i posledica pojava na ukupno poslovanje;
• sposobnost kvalitativnih i kvantitativnih istraživanja, ovladavanje metodima, postupcima i procesima istraživanja, u cilju razvoja kritičkog i samokritičkog prosuđivanja uz primenu etičkih kodeksa;
• sposobnost primene znanja u praksi;
• samostalnost u stručnom radu i donošenju poslovnih odluka;
• razvoj komunikacionih sposobnosti i veština, posebno u međunarodnom okruženju;
• kolegijalnost i lojalnost prema poslodavcima i javnosti, smisao za saradnju i prihvatanje kritike;
• razumevanje i poštovanje profesionalnih standarda.
Mogućnost zaposlenja: u svim tipovima kulturnih ustanova, medijskih organizacija i specijalizovanih agencija za tržišne komunikacije – produkcija u radijskim i televizijskim stanicama; domovi kulture i kulturni centri; account menadžeri u marketinškim agencijama; filmska produkcija; muzejske institucije; pozorišne ustanove.
Način studiranja:
osnovne akademske studije na Fakultetu za kulturu i medije traju
četiri godine – osam semestara.
Obim studija: 240 ESPB.
Na prvoj godini svi predmeti su zajednički. Student bira modul na drugoj godini studija.
Napomena:
- kod izbornih predmeta student bira jedan predmet od najmanje dva ponuđena.
- izborni predmeti na višim godinama uslovljeni su prethodno položenim predmetima.