Studijski program: ODNOSI S JAVNOŠĆU
Kompetencije koje se stiču na studijskom programu:
– temeljno poznavanje i razumevanje procesa stvaranja, oblikovanja i distribuiranja informacija;
– rešavanje konkretnih PR problema, uz upotrebu naučnih i stručnih metoda;
– korektno vladanje osnovnim znanjem iz kulturološko-komunikoloških nauka, uz povezivanje znanja iz raznih oblasti lingvistike i informatike, sa ciljem upravljanja javnim prostorom;
– sposobnost istraživanja u literaturi i praksi, kao i plasiranja informacija u odgovarajući žanrovski okvir;
– adekvatna primena informacijsko-komunikacione tehnologije i informacionih sistema
Formiranje akademskog stručnjaka – menadžera za odnose s javnošću, obučenog da materijalizacijom informacija u komunikativnim i tehničkim medijima (govor, jezik, spis, slike, tekstovi, knjige, brošure, filmovi, itd.) kreira proces komunikacije za druge, vršeći selekciju iz obilja poruka, dajući im određenu perspektivnost i generišući nov kvalitet, bitan za oblikovanje javnosti.
Mogućnost zaposlenja: ministarstva i državna nadleštva; javne ustanove; civilni sektor; korporativno poslovanje; medijske organizacije i ustanove kulture; marketinške agencije
Način studiranja:
osnovne akademske studije na Fakultetu za kulturu i medije traju
četiri godine – osam semestara.
Obim studija: 240 ESPB.
Na prvoj godini svi predmeti su zajednički. Student bira modul na drugoj godini studija.
Napomena:
- kod izbornih predmeta student bira jedan predmet od najmanje dva ponuđena.
- izborni predmeti na višim godinama uslovljeni su prethodno položenim predmetima.