MEGATREND UNIVERZITET USPEŠNO FUNKCIONIŠE U USLOVIMA VANREDNOG STANJA

  1. Megatrend univerzitet, u uslovima vanrednog stanja, u skladu sa uredbama Vlade Republike Srbije br. 1117 i 1118, funkcioniše u punoj saglasnosti s merama državnih organa. Preduzeli smo i sve mere u cilju osiguranja zaštite zdravlja studenata, nastavnog osoblja i svih zaposlenih.
  2. Od ponedeljka, 16. marta 2020. godine, na svim fakultetima Univerziteta prešlo se na rad elektronskom komunikacijom.
  3. Bliže informacije o elektronskom vidu nastavnih aktivnosti nalaze se na sajtovima fakulteta.
  4. Studentske službe dežurne su radnim danom, od 9 do 14 časova. Za detaljnija obaveštenja otvorena je mejl adresa obavestenja@megatrend.edu.rs, a od 9 do 15 časova omogućena je telefonska veza na broju 064/804 55 18. Knjižara Univerziteta radi ponedeljkom od 10 do 14 časova.
  5. Studentima je blagovremeno upućeno obaveštenje o odlaganju ispita u martovskom roku, uz podsećanje da već podnete prijave i dokazi o izmirenju finansijskih obaveza važe, kao i sva prava studenata uredjena ugovorom.
  6. U cilju održanja i unapredjenja kvaliteta komunikacije koja bi bila u skladu sa situacijom i renomeom našeg Univerziteta, nastavnici su stavili na raspolaganje svoje mejl adrese. Pojedini profesori u raspored konsultacija uneli su i dodatne mogućnosti za opštenje (viber, skajp adresa i slično).
  7. Već u prvoj nedelji ove veze su počele da funkcionišu i svakodnevno se unapredjuju i obogaćuju.
  8. Nastavni materijali (knjige i članci u PDF formatu, power point prezentacije i slično) ažurirani su na platformi za daljinsko učenje i na sajtovima fakulteta.
  9. U cilju efikasnijeg upravljanja formirane su na nivou Univerziteta i svih fakulteta viber grupe u kojima se odvija kvalitetna komunikacija nastavnika i saradnika.
  10. Martovski ispitni rok. U konsultaciji sa akademskom zajednicom i prosvetnim vlastima, ubrzano pripremamo model organizovanja i okončanja provere znanja studenata. Na upite studenata odmah smo odgovorili da radimo na tome i da smo čak blizu rešenja.
  11. U komunikaciji neprestano upućujemo studente na mogućnost da nastave rad na sopstvenom obrazovanju, i da se pripremaju za završne faze ispita koji iz poznatih razloga nisu mogli biti održani.
  12. Upravljački tim na Univerzitetu radi ažurno i studentima stoji na raspolaganju za odgovore na pitanja koja eventualno dosadašnjim informacijama nisu pokrivena.
  13. Pojedini nastavnici dovršavaju pripreme za započinjanje nastave posredstvom skajpa kao i za postavljanje snimljenih predavanja, o čemu ćete biti obavešteni preko oglasne table svog fakulteta.
  14. Ukoliko student ne dobije od predmetnog nastavnika zadovoljavajući odgovor, slobodan je da se obrati dekanu fakulteta na kome studira.
  15. Pozdravljamo studente i pozivamo ih da koriste platformu za daljinsko studiranje, kao i sajtove fakulteta, a da se, po potrebi, jave predmetnim nastavnicima na načine koji su predvidjeni u rasporedima za konsultacije. Studenti koji nisu obezbedili korisničko ime i šifru, platformi mogu da pristupe kao gosti (username: guest password guest).

Budite nam zdravi i veseli i ostanimo na vezi.

24. mart 2020.

Uprava Univerziteta